Eski gazetelerden geri dönüşüm…

17 Dec
Vay be..amma eğlenceli bir iş buldum :))))
Eski gazeteleri böyle şerit şerit yırtıp,elinizle bükün bükün,ip haline getirin….Ve bir yumak halinde hazırlayın…

Sepetimizin dibi yine katlanmış kağıt şeritlerden….

Bir alttan, bir üstten sepeti bu kağıt-ipimizle örmeye başlıyoruz..

Oy oy oy ne kadar eğlenceliiii :)))))

Ben yine bunu da çok büyük yapacağım…Küçük objeler beni kesmiyor🙂

Vee tüm yüzeyini siyah ayakkabı boyasıyla boyuyorum ki iyice sağlam ve su geçirmez olsun…
Ay aklımı seviyim :))))

19 Responses to “Eski gazetelerden geri dönüşüm…”

  1. banuca December 17, 2010 at 9:29 pm #

    Yaaani, Figen, sana imreniyorum, ne güzel, bulduğun her fikri hemen uyguluyorsun, nazar değmesin. Benim gibi üşengeç olunce insan, sadece arşivine kaydedip arasıra bakıyor:))

  2. figen abla December 17, 2010 at 10:09 pm #

    boş duramama hastalığı :))))))banucum vallahi boş dursam ölücem zannediyorum :)))

  3. esen December 18, 2010 at 6:45 am #

    Figen harika bir fikir bu .Bende yapmak istiyorum çok beyendim.Kağıda hiç tutkal sürülmüyor değilmi

  4. figen abla December 18, 2010 at 10:10 am #

    yok yok…sıkı sıkı ör gitsin..ben en son üzerinden tutkal-ayakkabı boyası karışımıyla şöyle bir geçtim ki su geçirmez hale gelsin…sağolasın esenim🙂

  5. fiamma December 18, 2010 at 4:10 pm #

    Figen ablacığım o boş duramama hastalığı ben de de var ama seninkiler bir başka her zaman değişik..sayende gazetelere bile farklı gözle bakıyorum, gazeteler her daim bulunurda eski mecmuaları falan atamaz oldum:)))

  6. Nazan December 18, 2010 at 4:16 pm #

    Figen abla harika fikir.Not aldm, mutlaka deneyeceğim.Paylaştığın için çok teşekkür ederim.

  7. figen abla December 18, 2010 at 5:20 pm #

    nazanım, fiammacım sağolunnnn🙂

  8. minik December 18, 2010 at 11:06 pm #

    çok güzel fikir,ellerinize sağlık

  9. figen abla December 18, 2010 at 11:29 pm #

    teşekkürler ablam🙂

  10. DaRmAn December 19, 2010 at 7:27 pm #

    "geri dönüşüm projeleri" derneği kurup senide başkan yapmak istiyorum figencim izninleeeee… :)emeğine-eline-fikrine sağlıkkkk…;)

  11. figen abla December 20, 2010 at 11:26 am #

    hep sizin yüzünüzdeenn :)))ne yaptımsa hep sizlerden görüp öğrenmiştiim..kanıma sizler girdiniz darmancığım🙂

  12. ladygreenriver January 21, 2011 at 12:00 pm #

    ay bir harikasınız figenabla,size ve blogunuza bayıldım,gezerken kendimden geçtim doğrusu bir sepet,hastası olarak yaptıklarınız çooook hoşuma gitti..ellerinize sağlık…sevgiler

  13. figen abla January 21, 2011 at 12:18 pm #

    sevgili ladygreenriver çok tatlısınız🙂

  14. & Kitap Cadısı & May 15, 2011 at 8:16 pm #

    ablam çok uğraştım ama yapamadım🙂 ne o gazete ipini ne sepeti başarmadım. seninki ayrı bir marifet ellerine ekelerine sağlık.Sevgileirmle.

  15. figen abla May 15, 2011 at 10:28 pm #

    yok daha neler…ya çok kolaayy…sen hatta daha alasını yaparsın…yok ablam inanmam..sen ki o kadar marifetli bir kızsın..yaparsın vallahi de billahi de..kocaman öptüm seni🙂

  16. Çiğdem Onur November 25, 2012 at 9:41 am #

    Figen abla,gazete kağıdıyla ne güzel çalışmışsınız.Ben çok amatörce denedim,sizin adresi izninizle verdim.Emeklerinize sağlık…

  17. figen abla November 26, 2012 at 2:59 pm #

    aa merak ettim hemen bakmaya geliyorum.

  18. Gamze March 1, 2013 at 9:52 am #

    tam gazete kağıtlarını nasıl yapsam da kolayca örülecek hale getirsem derken paylaşımınızı gördüm 10marifette, hem fikir için teşekkürler, hem de ellerinize sağlık nefis olmuş :))

  19. figen abla March 1, 2013 at 4:38 pm #

    teşekkür ederim gamzecim🙂

Leave a Reply

