Benim minik heykelciklerim…

8 Dec
Aaaa bu resimde arkada Zarife,seramik çamurunun suyunu içiyormuş..hiç farketmemiştim🙂

benim heykelciklerim güzel,zarif,biblomsu değildir.
Amacım güzel suratlı biblo veya heykelcik yapmak olmadığı için,hep ilk etapta

-ööğğk
-bööğğkk
-çok tipsiz..
filan gibi tepki gösterirler…

 genelde de mutsuz ve öfkeli suratları seviyorum…acaba ben gizli psikopat mıyım?:)))

 Oy oy oyyy..Yirim ben sizi yirim🙂

 İçlerinde en sevdiğim bu oldu🙂

Tüm hobiseverlere sevgiler🙂

10 Responses to “Benim minik heykelciklerim…”

  1. karabidikim December 8, 2010 at 9:33 pm #

    Yine çok hoşlar.Ellerine sağlık ablacım.

  2. Nazan December 8, 2010 at 9:35 pm #

    Ben seviyorum sizin heykellerinizi, yüzlerindeki ifadeleri ve vücut dillerini.İlk bakışta gerçeklileri insanı çarpıyor.Hepsinin bir kişilikleri var.Öfkeleri,tepkileri var.Sürekli gülen, mutlu yüzler,Medyanın pazarlama aracı olarak kulandığı klasik kalıplardır, kişiliksiz, tepkisiz,insana dair değiller..Sizinkiler bu yüzden farklı, sizinkilerde insana dair her şey var…

  3. fiamma December 8, 2010 at 10:29 pm #

    bu en alttaki prangalıya benzememiş mi? oyun nasıl gidiyor

  4. figen mete December 8, 2010 at 10:32 pm #

    karabidikim,nazanım,fiammacım teşekkürler :)yok fiammacık.prangalı başkaydı :))))ama o da böyle ucubikti :))))oyunlar üçlendi Fiammacığım…ikisinde yönetmenim,diğerinde yönetmen yardımcısı ve oyuncuyum…biri ocak ayında, ikisi martta sahneleniyor allah izin verirse…hepinize kocaman sevgiler ve teşekkürler🙂

  5. banuca December 11, 2010 at 9:11 pm #

    Figenim, özlemişim senin heykelciklerini…Heykel dediğin ısmarlama olmaz ki, ustası içinden geldiği gibi yontar, kim ne derse desin, kişilik taşıyorlar bir kere, ellerine sağlık🙂

  6. figen mete December 11, 2010 at 11:43 pm #

    banum benim…beni bi tek sen anlıyorsun:))))oy oy ölürüm ben sana :)hepiniz çoook sağolun canlar…

  7. nükhet December 12, 2010 at 8:25 pm #

    çok beğendim çalışmalarınızı..çok kişiye özgü orjinal çalışmalar…sevgiler

  8. figen mete December 13, 2010 at 6:36 pm #

    sağolasın sevgili nükhetciğim..🙂

  9. Anonymous December 1, 2011 at 4:02 pm #

    Harikalaaarrr ben de gizli psikopat olabilirim böyle şeylere bayılıyorum.😀

  10. figen abla December 1, 2011 at 4:14 pm #

    çok teşekkürler arkadaşım🙂

Leave a Reply

