Arkadaşlarımın seramik şaheserlerini gururla paylaşıyorum..

2 Dec
Bu, tutkallı seramik…Şimdi de bu kursa başladım…
Yalnız bu aralar hafif bir sakatlık geçirdiğim için kursa gidemiyor ve geri kalıyorum….Ama arkadaşlarım başladılar bile…..Onların harika çalışmalarından örnekler paylaşacağım şimdi sizlerle…………

Melahat AKTAN hanımefendinin seramik takı çalışmalarını ve kendisini gururla takdim ediyorum…….Sağdaki güzel hanımefendi kendisidir….

Ne kadar güzel takılar…İnanın gözlerim yerinden fırladı görünce….

bu seramiğin tarifini ister misiniz?
Lütfen hemen not alın….

————————————
1 bardak beyaz tutkal
1 bardak un
Bir kaç damla sıvı yağ
Hamuru yoğururken (toplam 1 fincan buğday nişastasını) nişastayı mermerin üstüne serpe serpe hamura katıyoruz…
————————————

Kolyeler..Küpeler….Off muhteşem bunlar….

O güzel ellerine sağlık sevgili Melahat AKTAN…
*

Vee bizlere bütün bu güzel şeyleri yapmayı öğreten sevgili Nezihe öğretmenimizin bana hediye etmiş olduğu bir güzellik….Bunu kendisi yapmış…..

Tablo gibi di mi?
Bu aslında bir magnet…Bakın arkasında mıknatısı da var….

O güzel ellerine sağlık sevgili Nezihe öğretmenim…

34 Responses to “Arkadaşlarımın seramik şaheserlerini gururla paylaşıyorum..”

  1. fiamma December 2, 2010 at 11:01 pm #

    Ellerine sağlık Melek Aktan hocanın, hamuru yapacağız yapmasına da sonra o parlaklığı nasıl veriyor Figen ablacığım…derslerden geri kalma onu da bize bildir, bir de çatlama yapmıyor mu kuruyunca..çok canlı gözüküyorlar renkleri fimo gibi bulaşmamış birbirine… off yaa şu yaz bir gelsin artık:(

  2. figen mete December 2, 2010 at 11:13 pm #

    fiammacık bu arkadaşlar boyayı hamura katıyorlar….ben şu an bacağı sakatladım, gidemiyorum…ama bir iyileşsin…göreceksiniz ne cici şeyler paylaşacağım sizlerle…ööfff aman be…geçen sene de aynı bacak sakatlanmıştı…ben şu sol bacağımı hiç sevmiyorum yaa :(((((Nezihe öğretmenim vernik kullanmayı sevmiyor, öyle doğal bırakıyor genelde…ama ben hep mat vernik kullanacağım….çok teşekkürler ediyorum sevgili fiammacığım🙂

  3. DaRmAn December 2, 2010 at 11:19 pm #

    gene bi güzellikle gelmiş işte figencim benimm :)) muhteşem hepsi muhteşem,emeği geçen herkesin eline sağlık.. bu saatte kalkıp hamuru tutsam ayıp olur heralde dimii :))Bu arada geçmiş olsun canım,önemli bir şey yoktur inşallah..:(valla nazara gelmişsindir..çokkk geçmiş olsun..sağlıcakla kal canım..

  4. figen mete December 2, 2010 at 11:22 pm #

    çok teşekkür ederim canısı :))))adettendir, her sene bi kere böyle sakatlanırım ben….amaan boşver geçer…ellerime bişey olmasın…onlar bana çok lazım…di mi ama? :))))kocaman öpüyorum seni :)))

  5. Çiğdem December 3, 2010 at 11:29 am #

    Bu güzellikleri yapanların ellerine sağlık,paylaştığın için teşekkürler.Kısa zamanda iyileşip,kursa başlamanı dilerim,sevgiler🙂

  6. figen mete December 3, 2010 at 11:49 am #

    sağolasın çiğdemim🙂

  7. fiamma December 3, 2010 at 3:18 pm #

    Geçmiş olsun Figen ablacığım yine bisiklet kazası mı? hay Allah ne diyeyim adım simidi yapalım sana:( bir de sakınan göze çöp batar diye bir deyim vardır eğer aman yine birşey olmasın diye kolluyorsan mutlaka dikkatsiz bir anında oluyordur.

  8. figen mete December 3, 2010 at 5:29 pm #

    adım simidi …eee iyi fikirmiş :)))aslında kaza değil de, yaşlandık artık canısı…habire bi taraflarımız eskiyor..boşver..ellerim sağlam ya :)))teşekkürler bitaneciğim🙂

  9. mormenekselerr December 3, 2010 at 5:31 pm #

    çk ciciler hepsi çok geçmiş olsun

  10. figen mete December 3, 2010 at 5:32 pm #

    sağol ablam🙂

  11. mormenekselerr December 3, 2010 at 6:19 pm #

    ablacim çok sagl var tarifimde onlarsiz olur mu hiç tadi olmaz haklisin sagl ablam

  12. sunnyzelo December 4, 2010 at 4:25 pm #

    geçmiş olsun takılar bir harika yapanların ellerine sağlık

  13. figen mete December 4, 2010 at 8:11 pm #

    sağol ablam…teşekkürler🙂

  14. s December 5, 2010 at 10:50 pm #

    slm ablacım seni 10 marifette göremeyince hemen buraya koştum ve çok üzüldüm geçmiş olsun ablacım…acil şifalar diliyorum…takılar gerçekten çok güzel olmuşlar,yapanların ellerine emeklerine sağlık…sevgilerle…

  15. dnaharikasi December 5, 2010 at 10:52 pm #

    ablacım az önce gönderdiğim mesaj bana ait adımı yazmayı unutmuşum pardon:)

  16. figen mete December 6, 2010 at 2:16 pm #

    dnaharikası merhaba :))))oy oy oy kuzum beniiimm…teşekkürler🙂

  17. Anonymous December 28, 2010 at 8:01 pm #

    hamura boyakatmasak da sonradan boyasak olurmu ?

  18. figen abla December 28, 2010 at 8:05 pm #

    olur elbette adsız arkadaşım…zaten ben de kendi elimle boyamayı tercih ediyorum…ben hep dediğim gibi, kuruduktan sonra kendim boyayacağım…biraz eziyetli oluyor ama olsun…en azından gönlümce tonlama yapabilirim…

  19. Anonymous December 29, 2010 at 10:04 pm #

    ablacım gizem gk ben bana tuz seramiğinin tarfini verirmisin_ pişirlerek yapalna bilmyrum

  20. figen abla December 29, 2010 at 10:22 pm #

    gizemciğim,tuz seramiği şöyle:1 bardak tuz2 bardak un1 bardak su(ellerini ya vazelinle, ya da bir kaç damla sıvı yağ ekle)ben sonra 100 derecede bir kaç saat pişirdim…yalnız bu çiçekleri tuz seramiğiyle yapma ablam…bunun için yukarıda tarifini verdiğim hamuru kullanman lazım..sevgiyle öpüyorum🙂

  21. Anonymous December 30, 2010 at 4:50 pm #

    çok teşekkrlerablamm ben tarife uygun yaptımm inşlhh gzel olurr😀

  22. figen abla December 30, 2010 at 9:28 pm #

    rahat ol ablam..bu hamurda hata olmaz…ama bitince görelim lütfen…

  23. gzmgk January 2, 2011 at 3:56 pm #

    bitti ablacımm ama nasıl gsterice size?

  24. figen abla January 2, 2011 at 6:13 pm #

    aaa gerçekten miii?ablam çabuk blog adresini ver hemen bakayım…

  25. gizem gk January 6, 2011 at 11:09 am #

    ablam benim blogadresim yok sorun orda :S

  26. figen abla January 6, 2011 at 11:36 am #

    gizemciğim hadi sana da blog açalım🙂

  27. gzm gk January 8, 2011 at 6:48 pm #

    tamam ablamda nas�ll blmiyrum :S

  28. figen abla January 8, 2011 at 9:17 pm #

    http://www.blogspot.comburaya gir…seni yönlendirir…

  29. ladygreenriver January 21, 2011 at 12:05 pm #

    Allahım kediside varmış,yarabbim ne kadar güzel bir blog ve sahibesi..ellerinize sağlık…

  30. figen abla January 21, 2011 at 12:17 pm #

    ladygreenriver ben sizi yirim yirim :)))hoşgeldinizz🙂

  31. Anonymous April 6, 2011 at 9:04 pm #

    Ben Melahat.Yapmışolduğum takılar fimo hamurundan, yanlış anlaşılmasın. Seramik hamurundan çiçekler. Figen'e teşekkürler..

  32. figen abla April 6, 2011 at 9:06 pm #

    sevgili melahat hanım ne diyorsa odur..kocaman teşekkürler sevgili melahat hanım🙂

  33. Anonymous January 6, 2012 at 5:00 pm #

    çok güzel paylaşımlar olmuş emeğinize sağlık bende kendi uydurmuş olduğum bi hamurdan güllü tablo yapıyorum inşallah güzel olur vede çatlamaz nasıl olucak çok merak ediyorum malzemenin içine bitek nişasta koymadım bitince sizlerle paylaşıcam herkese kolay gelsin

  34. figen abla January 7, 2012 at 12:58 am #

    ama ne güzel tarif nişastalı olandır ablam..bunu kesinlikle denedim..hadi bakalım kolay gelsin🙂

Leave a Reply

