seramik bişey..ama nedir demeyin, hiç bir fikrim yok :)

5 Nov
Kova desem kova değil..
Vazo değil…
Kâse değil.
Ay ne biliyim işte böyle bişey yapıvermişim :))))))
İki tane de kulp var yan raflarında…Ne işe yarayacak bir bilsem :))))))

Hiç bişey yapasım yokken öylesine baştan savdım işte🙂

Pişmiş haline bir bakalım şimdi🙂

Şahtı şahbaz oldu :)))))

Bu da tamamen bitmiş hali…

Demek ki neymiş?
İsteksiz yapılan hiç bi iş güzel olmazmış :))))

Yüzüme vurmayın…Zaten ben de beğenmedim :)))

Niye de eklediysem :)))

 Seni çirkin şey seniiii🙂

11 Responses to “seramik bişey..ama nedir demeyin, hiç bir fikrim yok :)”

  1. elifin terazisi November 6, 2010 at 10:03 am #

    saksı olarak kullanılabilir, elinize sağlık:)

  2. Yıldız November 6, 2010 at 1:33 pm #

    Emek verilen her şey güzeldir bir de yerini buldu mu daha da güzelleşir mesela içine çiçek koyabilirsin arkadaşım.Emeğine sağlık ……

  3. esen November 6, 2010 at 5:03 pm #

    Hadi canım hiçte çirkin değil,bence vazo olarak kullanabilirsin düşünsene içinde papatyalarla bence güzel.Eline sağlık Figencim.

  4. figen mete November 6, 2010 at 5:46 pm #

    elifim,yıldızım, esenim, çook kocaman teşekkürler ediyorum beğenen can yüreklerinize…

  5. minik November 6, 2010 at 8:18 pm #

    valla ben çok beğendim,içine çok güsel çiçekler yerleştşrşlşr bunun,süper olur,ellerinize sağlık

  6. figen mete November 6, 2010 at 9:03 pm #

    teşekkürler ablam🙂

  7. nalan November 6, 2010 at 11:26 pm #

    Figen nerelerdesin ayol özledim seni.Blogun olduğunu da bilmiyordum.Tesadüfen gördüm.Eline sağlık,söylediğn gibi değil anacım ben 3,5dan 4verdim gitti.(değerlendirme 5 üzerinden ben ilkokul öğretmeniyim ya)

  8. figen mete November 7, 2010 at 12:26 am #

    nalanım geldim geldim…10marifetteyim :)))not için teşekkür ediyorum sevgili öğretmenim :)))

  9. askusvar November 7, 2010 at 9:28 pm #

    Bence güzel olmuş, elinizin değdiği her şey gibi

  10. figen mete November 7, 2010 at 10:10 pm #

    askusvarcım ben seni yirim yirim🙂

  11. figen mete November 7, 2010 at 10:10 pm #

    askuvar ben senin bloğuna neden ulaşamıyorum ablam?

Leave a Reply

