Amigurumi bebek örüyorum (Bu sefer erkek)

26 Oct
Hey maşallah..Boyuna posuna bakar mısınız?Tam bir koca adam oldu :))))))

Sanırım ben artık bu bebek ebatlarını biraz abartmaya başladım :))))))
Hiç yalansız, dana gibi birşey oldu buuu :)))
Anaaa kahvemi içiyor…

Aman da aman…Bıyıklara bakar mısınız? Hay senin bıyıkına kurban :))))
Ve ayrıca da memişlere bakar mısınız? :)))

Oh! Yarasın abicim🙂

Sakal yapacağım kısmı kalemle işaretlemiştim.Yanağındaki çizgi budur.Ama çok üşendim yaw sakalların gerisini yapmaya..Böylece sakalları tamamlamadan resimleyiverdim.. :)))))

Pek de bi serseri görünüyor di mi? :)))

Kalk ülen bilgisayarımın başındannnn…🙂

Oh..Keyfe bakar mısınız?🙂

Acaba adı ne olsa? Can bebek diyelim mi?
Ama yok.Bu olsa olsa Vakkas olur :)))))

Zamanım olsa bunu deniz kenarına götürür, orada fotoğraflardım..Çok da şık olurdu…Ama günlerdir her taraf yağmur, çamur….Bunu güneşli bir günde yapayım…🙂
Anaaa bu sefer de çayımı içiyor…Bırak ülen çayımı serseriiii :)))))

Tv deki ARKA SOKAKLAR dizinde (Kanal D) Murat diye bir komiser vardı.Çok az da olsa tip olarak O’na benzememiş mi?  (Uğur PEKTAŞ)

Hepinize kocaman sevgilerrrr🙂

.
.
.

20 Responses to “Amigurumi bebek örüyorum (Bu sefer erkek)”

  1. Anonymous October 26, 2010 at 9:40 pm #

    Az daha tıpkı ben diyecektim ama bunun hem bıyıkları büyük hemde keçi sakalları var:)çok hoş valla..Can Abdulah YILDIRIM

  2. figen mete October 26, 2010 at 9:45 pm #

    teşekkürler :))))))))))))

  3. celebi74 October 27, 2010 at 7:37 am #

    ay sen çok yaşa emi! süper! eline sağlık.. bayıldım bu serseriye!

  4. figen mete October 27, 2010 at 10:05 am #

    ben deee..ama ne zaman arkamı dönsemçayımı kahvemi içiyor serseri :))))teşekkürler çelebimmm :)))

  5. esen October 27, 2010 at 4:23 pm #

    Çok güzel ve o oyuncunun tıpkısı hatta bu daha yakışıklı.Bu arada kitre bebek anlatımına başladım.Bilgilerine şekerim.

  6. figen mete October 27, 2010 at 6:16 pm #

    hah…şahanesin esencim..takipçinim…undna sonra valla dibinden ayrılmam…teşekkürler can kız🙂

  7. Anonymous October 28, 2010 at 1:50 am #

    çok yakışıklı:)

  8. figen mete October 28, 2010 at 10:03 am #

    :)))))çok teşekkürlerr🙂

  9. FADİŞ October 28, 2010 at 1:46 pm #

    Harikasınız yahu siz. Güldürdünüz beni. Epey bir uğraşmışsınız, çok gerçekçi görünüyor, bence diğer amigurumilerden farklı olmuş, özgün kerata. Biraz da çapkın mı ne?

  10. figen mete October 28, 2010 at 3:23 pm #

    teşekkürler fadişim :))))zaten benimkiler bebekten çok adam ve kadın oluyor..elimin ayarı yok ki :)))

  11. DaRmAn October 29, 2010 at 5:59 pm #

    çok karizmatikkk… şeyy acaba bekarmı kendisi figencimm :))emeğine sağlık canım..

  12. figen mete October 29, 2010 at 7:07 pm #

    bekar bekar :))))ama dikkat et, uzaklaşmaya gelmiyor, hemen çayından, kahvenden otlanıyor..bir de pasaklııı…habire sigara içiyor, külleri her yerde :))))çook teşekkürler canlar canı sağol :)))

  13. embir November 5, 2010 at 6:08 pm #

    aaa ben sizin bloğunuz olduğunu az önce fark ettim hemen daldım içeri, izlemeye de aldım, arkadaş listeme de ekledim. Yaşasınnnn

  14. figen mete November 5, 2010 at 6:21 pm #

    hoşgeldin kuzum benim🙂

  15. nükhet November 7, 2010 at 9:15 pm #

    bugüne kadar gördüğüm en mükemmel amigurumi bebek desem inanırmısınız bu kadar gerçekçi ve yakışıklı :))ben de anaokul öğrencilerine seramik dersleri veriyorum..işlerinizi görünce şööyle devasaaa bişiiler çalışmak istedim :)ellerinize sağlıksevgiler

  16. figen mete November 7, 2010 at 10:13 pm #

    sevgili öğretmenim çok teşekkürler ediyorum…ana okulu bebişlerine straforla bişeyler yaptırmanızı tavsiye ediyorum…yalnız bıçakla kesme işini önceden siz halledip, çocuklara hazırlanmış strafor plakaları verirseniz, onlar gönüllerince yapıştırırlar :)kocaman öpüyorum sizi sevgili öğretmenim🙂

  17. & Kitap Cadısı & February 25, 2011 at 7:44 am #

    aaaaaaaaa ben bu bebeği çok sevdim çok yakışıklı olmuş :)Gelininiz olsam bebek benim olsa oolmazmı :DEllerinize emeklerinize sağlık

  18. figen abla February 25, 2011 at 12:07 pm #

    tamamdır..gelinim olabilirsin :)çook teşekkürler ablam🙂

  19. & Kitap Cadısı & February 25, 2011 at 1:33 pm #

    heyoo heyooo🙂 Pardon öjür dilerim şimdi gelin olduğuma göre vakkas uğrunaanacım uzat ellerini öpcem Muckss

  20. figen abla February 25, 2011 at 7:44 pm #

    şirin şey :)))

Leave a Reply

