Archive | October, 2010

Amigurumi bebek örüyorum (Bu sefer erkek)

26 Oct
Hey maşallah..Boyuna posuna bakar mısınız?Tam bir koca adam oldu :))))))

Sanırım ben artık bu bebek ebatlarını biraz abartmaya başladım :))))))
Hiç yalansız, dana gibi birşey oldu buuu :)))
Anaaa kahvemi içiyor…

Aman da aman…Bıyıklara bakar mısınız? Hay senin bıyıkına kurban :))))
Ve ayrıca da memişlere bakar mısınız? :)))

Oh! Yarasın abicim 🙂

Sakal yapacağım kısmı kalemle işaretlemiştim.Yanağındaki çizgi budur.Ama çok üşendim yaw sakalların gerisini yapmaya..Böylece sakalları tamamlamadan resimleyiverdim.. :)))))

Pek de bi serseri görünüyor di mi? :)))

Kalk ülen bilgisayarımın başındannnn… 🙂

Oh..Keyfe bakar mısınız? 🙂

Acaba adı ne olsa? Can bebek diyelim mi?
Ama yok.Bu olsa olsa Vakkas olur :)))))

Zamanım olsa bunu deniz kenarına götürür, orada fotoğraflardım..Çok da şık olurdu…Ama günlerdir her taraf yağmur, çamur….Bunu güneşli bir günde yapayım… 🙂
Anaaa bu sefer de çayımı içiyor…Bırak ülen çayımı serseriiii :)))))

Tv deki ARKA SOKAKLAR dizinde (Kanal D) Murat diye bir komiser vardı.Çok az da olsa tip olarak O’na benzememiş mi?  (Uğur PEKTAŞ)

Hepinize kocaman sevgilerrrr 🙂

.
.
.

Advertisements

örgü kazak-şal-bebek yeleği

25 Oct
Bugün annemelerdeydim..Komşularımız da vardı…Baktım herkesin elinde örgü var, hemen koşup kameramı aldım…Valla şahane şeyler var..Bakalım mı? :))))                                                                                        

Bu kazağı annem bana ördü…Modeli muhteşem ötesi…Örülüş aşamalarında hep yanındaydım…

Şu ağır modeller annemin ilgi ve bilgi alanına giriyor..Ben hayatta yapamam…

Ne şahane bir model yaa..

Ve işte şahane kazağımın bitmiş hali….

Giymeye üşendim, böyle resimleyeyim :))
İyi günlerde giyeyim..
Ellerine sağlık annecim :)))

Bu da benim…Annem bunu evdeki artık ipleriyle ördü…Yakanın güzelliğine dikkat lütfen….

Tunik tarzı oldu..Taytla çok şık duruyor…Koş bi giy de gel demeyin lütfen..Valla üşeniyorum şimdi :))))
Ellerine sağlık annem…
İyi günlerde giyeyim :))))

Veee annemin muhteşem şalları…
Bu şalları istek üzerine gelin adaylarına, (gelinlik üzerinde harika duruyor) örüyor…

Bakın bunu deneyebilirim…
Gerçi bu şala fon olarak üzerimdeki kazak fazla kaba durdu ama idare edin :)))

Bendeki duruşuna aldırmayın..Siz bu şalı bir gelinlik, veya bir nişan tuvaleti üzerinde hayal edin…
Şu bağlama kısmı da çok zarif…Ellerine sağlık annecim :)))

Bir şal daha…Bu ip ebruli, alev renklerinde….

Yumuşacık,çok hoş bir ip…

Bunu da annemin üzerinde görelim mi?
Yalnız bir dakika…Anneciğimin üzerinde biraz inceltme yapıcam :)))))

Valla çok şık….Ellerine sağlık annecim…

Halam bir yelek örüyor…
Yeleği görür görmez,lastik kısmı dikkatimi çekti….

O nasıl lastik öyleee?

Halam diyor ki;
-Bu lastik asla açılmıyor, gevşemiyor, deforme olmuyor..
O öyle diyorsa doğrudur :)))

Ellerine sağlık halacım 🙂
İyi günlerde giy…

Annemin şu an örmekte olduğu şal…
Bu da bir gelin kıza örülüyormuş….

Of of of..Modeli de yakıyor yani….

Bunu çok sevdim…İpi de çok hoş..Köpük köpük görünüyor….

Bir komşu ablamız, torununa yelek örüyordu….
Elindeki henüz yarım olduğu için, onu daha sonra ekleyeceğim buraya…Ama bu bitmiş….

Ben hayatımda bu kadar şirin bir bebiş yeleği görmedim…. 🙂
Bu harika yeleği gülegüle giy bebiş…
Ellerine sağlık komşu abla…

Hiiii ! bir yelek daha buldum….Bunu da aynı komşu abla torununa örmüş….

Oy oy oy oy…Yerim bu yeleği de, giyecek olan bebişi de….
Yakanın güzelliğini görüyor musunuz?
Ellerine sağlık komşu ablam…
Güle güle giy bebiş…..

Tüüüüm örgü severlere kocaman sevgilerle….
:)))

,

Şimdi bir tiyatro arası

25 Oct

Geri dönüşüm (Eski gazete değerlendirme)

23 Oct
İşte çoook özlediğim bir konu…Geri dönüşüm çalışmaları…..Ben seviyorum böyle gazete kağıtlarıyla oynamayı :)))))
Gazete sayfalarını şeritler halinde kestim,beyaz tutkala veya un-su karışımına batırarak şeritler halinde katladım……

Bir ufak bidonu kalıp yaparak, bu şeritlerle dışına  gördüğünüz gibi sepeti ördüm…

Şu sepet örmenin keyfini bir bilseniz…

Kurudukran sonra tutkal veya un-su karışımı ile ıslatıldığı için iyice sertleşmiş oluyor….

Siyah ayakkabı boyasıyla boyadım…Hem biraz daha sertleştiriyor, hem iyice su geçirmez yapıyor, hem de sanki deriden yapılmış gibi bir görünüm veriyor…

Ve en son hafiften bakır yaldızla üzerinden geçtim….

Öyle sert ve sağlam oldu ki….İnanın çok iş görüyor şu anda…

Gören hiç kimsenin aklına, bunun eski gazetelerden yapıldığı gelmiyor 🙂

Hele hele en son bir de sprey vernik geçince, ooofff sanki seramikten yapılmışçasına sert oldu…

Bu sepetimi çok seviyorum…

Hepinize sevgiler….

Amigurumi bebek örüyorum (Çirkin kız)

23 Oct
Artık şu bebek gözlerini kendim yapıyorum..Kafama göre çizip kesiyorum,üzerinden de mat vernik geçiyorum…

Offff yine devvvvv gibi oldu…..

Amigurumi bebekleri böyle koooskocaman yapmanın tek bir zorluğu var; o da giysilerini dikmenin çok zaman alması…Sanki büyük bir insana diker gibi günlerce uğraşıyorum düşünün :)))))

Şu kazağını iki günde ördüm :))))

Ama çok büyük bebek örmenin,detayları yapmak konusundaki faydalarını inkar edemem…Yani el ve ayak parmaklarını hiç bunalmadan tek tek yapmak bile keyifli 🙂

Bunun da tek kusuru biraz çirkince olması :))))

Sanırım artık sıkıldım..Bebek yüzlerim çirkinleşmeye başladı..Biraz ara versem iyi olacak 🙂

Oy oy oyyy…Bunun da suratından şer akıyor :)))))

Yalnız bebeğin boyu posu, beden ölçüleri çok hoşuma gitti…Bebek ördün mü böyle kocaman adam gibi olmalı :))))))

Ben şimdi hemen bu bebişimi de hediye edecek minik bir kız bulmaya gidiyorum 🙂

Ve üst üste fazla amigurumi bebek örmekten artık gına gelmiş..Bir süre bebek görmek istemiyorum :))))

Şu an sayfayı okuyan dostlara sevgiler gönderiyorum 🙂

Amigurumi bebek örüyorum (Ayşe bebek)

2 Oct
Aslında yeni keşfettim hazır göz-ağız  satıldığını.Malum küçücük bir yerde yaşıyorum.Buralarda öyle her aradığınızı bulamıyorsunuz.
Hazır bulmuşken denemeliyim diye hemen yeni bir bebek ördüm…
Yalnız kızmayın ama ben bu hazır ağız-göz kullanmayı hiiiç sevmedim.Bebeklerin yüzleri sanki bunlarla daha karikatüristik oluyor..Ve bunları kullanıyorsak, hep yaptığımız bebeklerin yüzleri de birbirine benziyor..
Bunun altındaki  bebeklerin göz ve ağızlarını elimde yapmıştım..Sanki daha bir karakter verilebiliyor elde yapınca.

Saç rengini görünce lütfen ÖÖĞĞKKK demeyin..Bu ebrulili ipten başka ipim kalmamıştı..Ve yarını bekleyecek sabrım yoktu…Bunun da saçları böyle olsun dedim 🙂

Valla annem duymasın ama bu bebeğe kıyafet dikicem diye gül gibi eşofmanımı kestim :))))
Bu kırımızı beyaz  bluzün gövde kısmı, benim eşofmanın kollarından yapıldı :)))))
Hanımefendinin pantolonu da benim eski kottan…:)

Ebatları konusunda şaşırmayın ve artık alışın lütfen.Ben ufak çalışamıyorum.İlla böyle dana gibi olacak….Yine kocamaaan oldu…

Bu yüz içine sindi mi diye soracak olursanız, ne yalan söyleyeyim hiç sinmedi…Yok, ben bi daha bu hazır yüz malzemelerini kullanmayacağım 😦

Şu kulakları var ya? Aynen normal insan kulağı gibi olsun diye bir elimde ayna, habire kendi kulağıma baka baka ördüm :))))

Şu burunu yapabilmeyi anca öğrenebildim..Bir sonraki çalışmamda burnunun yapımını detaylı olarak fotoğraflayayım…

Sanki biraz bana mı benziyor ne? :)))))

Kepçe kulakları hariç biraz beni andırıyor gibi sanki :))))

Şimdi derhal bu Ayşe bebeği hediye edecek minik bir kız bulmalıyım 🙂