Amigurumi bebek örüyorum (Meltem bebek)

6 Sep

Bu bebek çoook kocaman olsun istiyorum…
Amigurumi bebekte,el ve ayak parmakları-burun-kulak gibi detaylar yapmayı seviyorum.
Kocaman olsun ki bütün bu detayları rahat rahat yapabileyim🙂

Gözleri, hafif şaşkaloz mu oldu ne? :))))))))))))))


11 Responses to “Amigurumi bebek örüyorum (Meltem bebek)”

  1. fiamma September 6, 2010 at 7:27 pm #

    detaylar muthiş göz kapaklarını bile yapmışsın,dudaklar cok guzel olmuş.. tülinciğimin kulakları çınlasın agumigurami. demiştim amigurumiye de gülmüştü bana..belki bu kocaman olanlarına öyle deniyordur japonca da:)) cok sabırlısın coook

  2. figen mete September 6, 2010 at 8:48 pm #

    agumigurami !!!!Allaaah çok şeker..bundan sonra benim yaptıklarımın adı agumiguramidir arkadaş :)))))çok teşekkürler cannn🙂

  3. ACEMİHOBİCİ September 8, 2010 at 8:21 am #

    canım ablam, harika şeyler yapmışsın yine, ellerine sağlık:D bebeğine de yaptığın resimlere de bayıldım, senin yaptıklarının yanında benim yaptığım resimler tamamen karalama oluyor tabi:Dfigen ablam, çok nadir giriyorum bilgisayara, girdiğim zaman da, blogları güncellemeleri ile takip ediyorum, kendini güncelleyen bloglar üst sıraya çıkıyor ama nedense senin blogunda bu olmuyor:( hala üç ay öncesinin yayını ile aşağılarda duruyor benim bloguma girip, izlediğim bloglardan tümünü göstere basıp bir bak istersen:( neden güncellenmiyor onu bir araştırsana, güncellenmezse takip edilemezsin ve yaptığın güzelim şeyler gözden kaçar:(canım benim, geçmiş doğum gününü çoooook özür dileyerek kutluyorum:( doğumgünlerini yazdığım defteri geçen gün buldum ve çok üzüldüm:( lütfen affet beni, telafi edip kendimi affettirmeye çalışıcam sana:((öpüyorum seni canım ablam benim:D

  4. figen mete September 8, 2010 at 8:45 am #

    teşekkürler ediyorum canlar canı..sen çookkk zarifsinn…eee kimin kuzusu?iyi ki de doğurmuşum seni ballahi billahi…. :)o dediğin konuyu hemen bi inceleyeyim bakalım becerebilecek miyim Işılcık…sana kocamann teşekkürler bitanem…resim konusunda hiç kendi hakkını yeme.eğer birazcım bu işten anlıyorsam,sendeki tarz çok değişik ve çok zarif…ama sen bunu farkedemedin daha..zaten insan kendindeki cevheri geç farkedermiş..sen benim kızımsın…armut dibine düşer..ama resimde yemin ediyorum benden çok daha iyisin canlar canı…seni çok öpüyorum bitanem…

  5. ACEMİHOBİCİ September 8, 2010 at 10:24 pm #

    ablalar ablası, canlar canı, güzel sözlerin için teşekkür ederim:Dfigen ablam, bayramını kutlar o güzel yanacıklarından ıslak ıslak öperim:D her günün bayram neşesi içinde, bal gibi, şeker gibi geçsin inşallah:D fethiyeden kucak dolusu sevgiler gönderiyorum sana:D

  6. figen mete September 8, 2010 at 11:56 pm #

    ölürüm ben sanaa🙂

  7. Kadir September 23, 2010 at 10:21 pm #

    Saçların tarümarGözlerinde nemSen kime benzerdin?Figene dönmüşsün…Kutluyorum Figen Kızım…

  8. figen mete September 23, 2010 at 10:22 pm #

    sevgili kadir babacım teşekkürlerr…şirin olmuş ama di mi dedesi?🙂

  9. Anonymous September 29, 2010 at 12:28 am #

    Bunları yapabilmek gerçekten büyük maharet gerek işte bunun adı sevgili Figen ..yüreğine sağlık can Valla harika:)

  10. Anonymous September 29, 2010 at 12:44 am #

    Valla bu diğerleride SÜPER ben 15 yıl çalışırsam belki yaparım:)Can Abdullah YILDIRIM

  11. figen mete September 30, 2010 at 11:00 pm #

    aaa çok teşekkürler eski dost..sen bakar mıydın böyle elişlerine? :)))))

Leave a Reply

