Çanta ördüm..

22 Aug

Çok severek ördüm bu iki çantayı…
Örmesi bile zevkli yaa..

İki yana da birer cep…

Dikelim cepleri..

Kapak kısımlarına da cırt dikelim..

Bu da bir önceki ördüğüm çanta…
Dikiş makinam olmadığı için iç astarını tamamen elimde diktim…

Kapağın üzerindeki o metal harfler var ya,onları eski bir çantanın üzerinden söktüm ve buna taktım…
Gerçi çok anlamsız harfler,ama ne yapayım,bula bula bu kadar harf buldum :))))

O tutup açma kısmındaki yuvarlak şey de,eski bir broş…Buraya düğme niyetine iliştirdim…
Haa bu arada,beyaz olan çantanın süslemeleri daha bitmedi…Bitsin buraya ekleyeceğim elbette son halini….
Kahverengi olanı makrome ipiyle ördüm..Ama beyaz olanı için evdeki normal iplerden kullandım…
Benim favorim,kahverengi olanı…Tepe tepe kullanıyorum hala …

2 Responses to “Çanta ördüm..”

  1. Anonymous August 24, 2010 at 11:17 am #

    merhaba 10 marifetten beri çalışmalarınızı takip ediyorum ve de bayılıyorum. Maket merakım hiç yoktu ama sizinkileri gördükçe benimde maketim geldi ve yapmak istiyorum:)))Çantalarınız da güzel çok olmuş, ha bir de o harfler anlamsız demişsiniz ya aslında bride ingilizce gelin demek , diğer anlamı da dantel veya nakışta motifleri birbirine bağlayan bağ demekmiş. Sevgileraskusvar

  2. figen mete August 24, 2010 at 6:28 pm #

    aaa merhaba sevgili askusvar…hoşgeldiniz :)inanın mutluluk duydum sizi burada görmekten…kurslarım bitip de tatile girince iş biriktirmekte zorlanmaya başladım..o yüzden önce burada biriktiriyorum,sonra da hepsini toplayıp onmarifet sitemize koşucam :)hepinizi özlemişim vallahi…,bu güzel yorumlar için çoook kocaman teşekkürler ediyorum ablam…ve sevgiyle öpüyorum…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: