tuz seramiği ve geri dönüşüm

15 Jul

dev kadehler…
ne kadar zarif görünüyorlar…
bakalım bunları neyden yapmışım?🙂

İki pet şişeyi tam ortalarından kestim.
Kapaklı parçaları alıp kapak kapağa gelecek şekilde yapıştırdım.Böylece dev bir kadehe benzedi.

•Sonra tuz seramiğiyle kapladım tüm dışını.
•Ve kurumasına fırsat vermeden üzerine şekiller yaptım.

•(Ben delikli kepçeyi-şekilli düğmeleri,çay süzgecini,tükenmez kalem,tarak gibi şeyleri bastırarak verdim bu şekilleri)
•İyice kuruttum açık havada.
•Ve en son önce siyaha boyadım.Ardından üzerineden sarı yaldız geçtim.
•Ben söylemesem hiç kimse anlamıyor bu dev kadehin aslında pet şişeden yapıldığını.


Bayramlarda bunların içine misafir çikolataları koyuyorum🙂


6 Responses to “tuz seramiği ve geri dönüşüm”

  1. esen July 16, 2010 at 4:40 pm #

    Sevgili Figen nerelerde diyordum bende,bir ara Bodrumda dediler ama…Meğer bu güzel blog hazırlanmış.Hayırlı olsun ,izlemeye alıyorum.Bu arada Ağustosta Akçaya geleceğim arkadaşıma bir isteğin olursa getiririm Zeytinlide buluşuruz ya da Akçayda ,çekinme lütfen.SevgilerNazesen

  2. figen mete July 16, 2010 at 6:39 pm #

    aa inanmıyoruuummm…buluşalım elbette can….ben hemen adres ve telefon rica edeyim…oy oy oy ne eğleniriz haa senle🙂

  3. Anonymous November 28, 2012 at 10:57 pm #

    Figen hanım,harikasınız,bundan sonra sıkı takipçinizim.Muhteşem fikirler bunlar ellerinize sağlık

  4. figen abla November 30, 2012 at 10:06 pm #

    teşekkür ederim ablam…

  5. Anonymous December 8, 2012 at 1:00 am #

    ablacım bende pet sıseden bu calsımayı ılk kez yaptım tabıkı acemıyım pet sıseyı tutkaladım tutmadı bantladım olmadı uzerını hamurla kapladım oladı sabıtlemem için ne kullanmam lazım ayrıca sıyah boyyayı ıyce fırcayla surdum sedef boyayı neyle surmemı tavsıye edersın ablacım😀 cok uzun yazdım ama napım ev de boiş oturacagıma bıseyler yapmak ıstıyorum arkanızdan gelıyorummm ablacım sızın kadar olamasamda sımdıden tesekkur ederım

  6. figen abla December 8, 2012 at 11:43 am #

    ablacım şişenin üstüne hiç bir şey sürme ya..hamur zaten kendiliğinden yapışıyor….haa iki pet şişe parçasını yapıştırmayı diyorsan, onun için koli bantı kullanabilirsin…boyayo da kocaman bi fırçayla sür..ben badana fırçası kullanıyorum düşün :)))))

Leave a Reply

