seramik maket ev (5)

12 Jul

yine çok severek yaptığım bir çalışma…
bunu tuz seramiği ile yaptım…
maalesef ki bilgisayarımın çöktüğü bir zamana denk geldi ve bu fotoğrafların ilk aşamalara ait olanları,çöken bilgisayarımla birlikte uçtu gitti😦

başlangıçta tuz seramiği hamurunu hazırladım..plakalar halinde açtım,maket evin ölçülerinde kestim..sonra kurumaya bıraktım…
kururken kıvrılıp bükülme tehlikesine karşı üzerlerine zaman zaman ağırlıklar koydum..
plakalar kuruyunca,mobilya tutkalı ile duvarları birbirine tutturup evi oluşturdum…

itiraf etmeliyim ki kuruma aşaması çok çok uzun sürüyor..
kurumaya bıraktıktan sonra neredeyse unutmuştum bunu balkonda…

gövdeyi oluşturan plakaların bazı yerlerindeki çatlaklar benim çok hoşuma gitti…

bu orta halli bir ev olsun istiyordum zaten…


tamamen kuruduğunda biraz zımparayla düzelttim ve boyamaya başladım…

ben suluboya kullandım….


oy oy oyyyy…verniklendikten sonra da bi şirin oldu ki sormayın….

ya sizce?🙂

aferin bana be…elime sağlık🙂

7 Responses to “seramik maket ev (5)”

  1. DaRmAn July 12, 2010 at 9:29 pm #

    Harikasın figen ablaaa… ;))

  2. banuca July 13, 2010 at 7:33 pm #

    Figeeen, sayamadım, kaç tane ev oldu, şunları birarada sergilesene, bir mahalle gibi olacak bu gidişle, sen onu da yaparsın:)

  3. esen July 16, 2010 at 4:43 pm #

    çok güzel olmuş ,pekiii Zarife nerde buy evleri görmeye gelmemişmi?

  4. figen mete July 16, 2010 at 6:38 pm #

    oohooo zarife evden kaçalı çook oldu :))))kedi büyüt hayır gör :))))darmancık merhaba hoşgeldin bitanem…banucuk,seni görünce dünyalar benim oldu hoşgeldinnnn :)))esencik ne güzel şey seni burda görmek….teşekkürler ediyor ve hepinizi sevgiyle öpüyorum :)Banuuuu gel kız bi ara gizli gizli evcilik oynayalım bu yaptıklarımızla🙂

  5. banuca July 16, 2010 at 6:55 pm #

    Tama, sen mahalleyi tamamla, ben minik bebekler yapayım o arada, arabalarımıda alır gelirim, oynarız:))))

  6. & Kitap Cadısı & February 25, 2011 at 8:28 am #

    sen o balkona basa sandalye çıkart ben kahveleri kapıp geliyorum hemen

  7. figen abla February 25, 2011 at 12:09 pm #

    oy oy oyyy..teşekkürler can kıslar:)

Leave a Reply

