Kendi yaptığım ev maketlerim

9 Jul

Amatör bir maket sevdalısı olarak bu evlerin hepsini kendim yaptım…
Çok da güzel olmayabilirler ama, hepsi tamamen geri dönüşüm olup,çerden çöpten yapılmıştır..
Yani aslında pahalı bir hobi olan maketçiliğe farklı alternatifler getirmek istedim..
Çok ucuza maledilerek de gayet güzel maket çalışmalar yapılabiliyor🙂

















 
 

5 Responses to “Kendi yaptığım ev maketlerim”

  1. banuca July 13, 2010 at 7:40 pm #

    Dilerim Allah sana gönlündeki gibi bir ev versin figenim…Hepsi birbirinden şirin olmuş, ellerine sağlık…

  2. esen July 16, 2010 at 4:41 pm #

    hepsi de birbirinden güzel,ellerinize sağlık

  3. figen mete July 16, 2010 at 6:36 pm #

    banucam,cansın sen :)esenim,teşekkürler…esencim valla ben seni gizli ve hayran bi şekilde sürekli izliyorum :)banucuk inan ki aynen seni de…

  4. Anonymous February 6, 2013 at 11:48 am #

    Ben Simge ödevim için http://figenabla.blogspot.com/2010/07/tamamen-geri-donusum-maket-ev-ve.html sizden bu siteden yarqarlandım aynısını yapacağım teşekkürler

  5. figen abla February 10, 2013 at 10:50 am #

    teşekkür ederim simgecan🙂

Leave a Reply

