Seramik mumluklar

4 Jun

Evi ben yaptım,diğerlerini arkadaşlarım yaptı…








6 Responses to “Seramik mumluklar”

  1. banuca June 6, 2010 at 2:36 pm #

    En güzeli ev olmuş bana göre:))Figen, yorumlardaki şu kelime doğrulamayı kaldırsana, çok bekletiyor, zaten gözüm de görmüyooor:))

  2. figen mete June 6, 2010 at 8:19 pm #

    dur daha yeniyim…beceremiyom :)))kjelime doğrulama ha?bi bakayım bulabilecek miyim :))))

  3. & Kitap Cadısı & February 25, 2011 at 8:39 am #

    inanmıyorum yaaaa bende de iki tane mantar ev mumluk vardı dünya para verip almıştım yok ben yaşamıyorum kesin robot falanım ben buna karar verdim .

  4. figen abla February 25, 2011 at 12:12 pm #

    seramik diyorum ama bu çamurla yapılan seramik..özel fırın lazım bunu yapmak için..tabii bende o fırın yok..kursa gidip orada fırınlıyoruz..ooof offf o fırın da o kadar pahalı ki, valla alınacak gibi değil…teşekkürler ablam🙂

  5. & Kitap Cadısı & February 25, 2011 at 1:43 pm #

    hımm ya bizin buralarda köy kısımlarında kocaman ekmek fırınları var🙂 onlarda pişmezmiki🙂

  6. figen abla February 25, 2011 at 7:45 pm #

    yok :((2000 dereceye kadar çıkan özel fırın lazım😦

Leave a Reply

